Πως να προστατέψετε το παιδί σας απο τις ιώσεις

0
50

Μαζί με το φθινόπωρο ήρθαν και οι ιώσεις, που ταλαιπωρούν τόσο τα παιδιά όσο και τους γονείς. Όμως ακολουθώντας απλές πρακτικές μπορούμε να ενισχύσουμε την άμυνα του οργανισμού του παιδιού ενόψει του χειμώνα που έρχεται.

Διατροφή

  • Στα ψάρια και στους ξηρούς καρπούς θα βρείτε Ω-3 λιπαρά οξέα που βοηθούν στη τόνωση του οργανισμού.
  • Η βιταμίνη C είναι ένας από τους καλύτερους συμμάχους του οργανισμού κατά των ιώσεων. Θα τη βρείτε σε μεγάλες συγκεντρώσεις σε φρούτα και λαχανικά.
  • Τροφές πλούσιες σε βιταμίνη Ε, που θα τη βρείτε στα σκουρόχρωμα λαχανικα.

Μη ξεχνάτε, Κάντε την εγγραφή σας στην ομάδα μας στο facebook, για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Προσωπική Υγιεινή

  • Καλό πλύσιμο χεριών μετά από κάθε δραστηριότητα
  • Χρήση αντισηπτικών ιδιαίτερα σε εξωτερικούς χώρους
  • Δεν ακουμπάμε τα χέρια στο στόμα, τη μύτη, τα μάτια
  • Καλό αερισμό των κλειστών χώρων
  • Δε μοιραζόμαστε τα προσωπικά μας αντικείμενα
  • Φτάρνισμα σε χαρτομάντηλο και μετά το πετάμε
  • Αποφυγή χώρων με συνωστισμό
  • Κρατάμε το παιδί στο σπίτι όταν αρρωστήσει

Αντιβίωση δίνεται μόνο με τη σύμφωνη γνώμη του παιδιάτρου για τη θεραπεία τυχόν βακτηριακών επιπλοκών. Η άσκοπη χρήση τους εκθέτει το παιδί στους κινδύνους αλλεργικών αντιδράσεων, παρενεργειών και συμβάλλει στη δημιουργία ανθεκτικών μικροβίων.

Σε υψηλό πυρετό βοηθά ένα χλιαρό μπάνιο και η λήψη πολλών υγρών.

Συμβουλευτείται το παιδίατρο σας!

Μη ξεχνάτε, να κάνετε LIKE και στη σελίδα μας στο FACEBOOK, για να μη χάνετε κανένα άρθρο.